Instalacja dodatku WEBCON BPS do MS Teams

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail
Dotyczy wersji: 2020.1.x i wyższych; autor: Michał Kastelik

Dodatek WEBCON BPS do MS Teams umożliwia integrację platformy WEBCON BPS z Microsoft Teams. Poniższy artykuł przedstawia proces instalacji oraz konfiguracji dodatku. Pokażemy też, w jaki sposób można uzyskać dostęp do listy zadań.

Instalacja dodatku Teams

Proces polega na pobraniu pliku dodatku, a następnie jego instalacji bezpośrednio w programie MS Teams. Każdy użytkownik może wykonać taką instalację samodzielnie – nie musi posiadać uprawnień administratorskich.

Na WEBCON BPS Portal kliknij w menu użytkownika i wybierz opcję „Zainstaluj dodatki MS Office” – „Teams”. Na ekranie pojawi się okno umożliwiające pobranie dodatku – kliknij przycisk „Pobierz plik pakietu aplikacji dla Teams”.

Dalszą instalację wykonujemy w programie MS Teams – możemy przeprowadzić ją zarówno w wersji desktopowej lub webowej (w systemie Windows oraz Mac OS).

W oknie aplikacji MS Teams kliknij znajdujący się po lewej stronie przycisk „Aplikacje”, a następnie „Przekaż aplikację niestandardową” – wskaż wcześniej pobrany plik. W oknie instalacji dodatku klikamy „Dodaj”.

Na ekranie pojawi się okno logowania do WEBCON BPS – po poprawnym zalogowaniu na ekranie w aplikacji MS Teams pojawi się zainstalowany dodatek.

Aby przejść do listy zadań wystarczy po kliknięciu ikony aplikacji WEBCON nacisnąć zakładkę „My Tasks”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *